Preskoči na glavni sadržaj

J.Kenner-Stark trilogija

Oslobodi me, Uzmi me, Ispuni me
Stilus Knjiga

Pitali ste se ziher gdje sam prethodna dva dana bila. Imam opravdan razlog za svoj izostanak-čitala sam ovu trilogiju i napokon mogu reći da sam našla erotsko štivo koje mi se svidjelo i to upravo zato što nije sve samo seks, nije sve na tome JA sam dominantan, a TI si pokorna, nema striktnih pravila, nema ona sva nevina i neiskusna. Uspoređuju ove romane (već u naslovu) sa 50 nijansi sive, ali vjerujte mi, nisu nijanse ovome ni do koljena. Tu ima i jako ozbiljnih tema, neću vam sve napisati u detalje već samo bitne činjenice iz sva tri dijela, ali prije svega želim napomenuti da je ovo serijal, a ne trilogija jer ako pogledate malo po netu vidjet ćete da ima ovaj serijal 5 glavnih dijelova i pun k..podnaslova koji se kao nadopunjuju na ostale glavne. Znam, čista zbrka i po meni sasvim nepotrebno. Sve važno što je trebalo reći već je rečeno u ova prva tri dijela i sasvim je dovoljno, a uz to i na poleđini treće knjige lijepo piše da je to posljednji nastavak, pa stoga, tko tu koga sad...(ono znate). Pojma nemam o čemu će se dalje pisati u ostalim dijelovima, ali ajd vidjet ćemo. A sad malo o radnji i tome što me privuklo ovoj trilogiji (jer za mene će to ostati trilogija).

Dakle Nikki, kći bogatašice, od malih nogu prisiljavana da sudjeluje na izborima ljepote, psihički maltretirana sa majčine strane, shrvana smrću sestre koju je veoma voljela i ozljeđivana ponajviše od vlastite ruke. Tužno lice vješto sakriva isto kao i ožiljke na svome tijelu, sada odrasla i kao nova cura u L.A-u. Želi sama uspjeti, želi sama zaraditi novac i stvoriti svoju karijeru, a onda tu naleti na njega. Damien je multimulijunaš (to smo znali i prije čitanja), poprilično sje..prošlosti i dubokih emocionalnih rana. Njegovo je djetinstvo bilo teško i Damien još uvijek sa sobom poteže sjećanja vezana za zlostavljanja koja je pretrpio. Kako u knjizi kažu-To dvoje imaju vrlo usrane prošlosti. Slažem se sa tim i upravo mi se to i sviđa u ovoj trilogiji. Sviđa mi se što zadiremo u psihu likova na malo drugačiji način nego što to spisateljice rade u drugim erotskim romanima. Ovdje doživimo stvarnu bol. O da, na dijelovima mi je bilo čak i teško čitati o svim ti zlostavljanjima i njihovoj psihičkoj rastresnosti. Njihovi strahovi su realni, a ne izmišljeni, njihove borbe su gadne i slamaju.

Nego, idemo dalje. Znači to dvoje se sretnu nakon što su se davno upoznali, ali sada se sretnu i prepoznaju (da, baš tako je i Bukowski rekao) i bukne strast među njima, ali zašto bi sve to bilo lako kada može biti komplicirano. On navaljuje, a ona odbija, naravno, ali kada joj on ponudi brdo love da dobije njen akt, ona pristane, ali ne pristane samo da pozira za sliku nego pristane biti njegova u vrijeme dok se slika stvara. E tu mi se sviđa to što nema kao u ostalim erotskim serijalima (koje sam do sada pročitala, a puno sam ih pročitala) dogovora ni ugovora ni potpisivanja ni granica mekih ili tvrdih, nema ovo ovako smiješ, ono ne smiješ, moraš spavati osam sati, vježbaj u teretani, nema spavanja zajedno već svatko u svojoj sobi, sad mi puži po podu, sad hodaj dva koraka iz mene... Ne, toga tu nema, nego samo nekako počinje njihova igra gdje se najviše zabavljaju, a tek onda zadovoljavaju i to mi je ok jer ne izgleda isforsirano nego nekako prirodno. On pokazuje da želi kontrolu, a ona da treba tu neku bol pa njihova igra izgleda jako zanimljivo. Zapravo nije to ni kontrola ni bol nego samo malo napredniji seks za koji mogu slobodno reći da nije čak ni nastran, a njima pruža užitak..pa tko sam onda ja da im sudim? Ako je njima dobro, onda je i meni dobro.

Izmjenjuje se kroz te tri knjige i tuga i bol i sreća i veselje i puno erotskih scena opisanih u detalje pa ako netko hoće nešto od toga isprobati eto imate uputa. Između toga svega ima i prave i poprilično napete radnje. Da ne povjerujete, ali stvarno je ima. Tu su spletke šireg spektra, osvete višeg kalibra i naravno, naš je ljubavni dvojac u velikim problemima. Novinari ih razapinju po novinama, a zlikovci likuju. Ali ni optužbe za ubojstva, ni pokvareni prijatelji nisu prepreka ljudima koji imaju veze, mislim koji su snalažljivi. Ok, dovoljno vam je to, ovo su erotski romani pa nije tu potrebno puno više priče. Uglavnom, važno mi je da shvatite kako uz sav taj seks i napaljujuće opise ima tu i priče koja je bolna i likove je natjerala na puno opreza.

Aha, još možda samo da vam kažem da se čitaju redom kako sam ih u naslovu navela i da se baš moraju čitati redom jer inače priča nema smisla. I, čitala sam već puno erotskih romana, ali ovo su mi do sada definitivno najbolji upravo zbog tih njihovih tako uznemirujućih prošlosti jer takve se stvari i danas događaju djeci, nažalost, a posljedice su kasnije jako razorne. Eto, to je to čini mi se, preporučam vam svakako, čitaju se u svega dva dana, svaki ima po cca 300 i nešto stranica, ali nema puno mozganja. Emocionalno je, nježno, frustrirajuće, sa puno iščekivanja, senzualno, ponegdje sjetno, pa malo suza, straha i srama, ali ništa što dobar seks ne može popraviti. Meni stvarno super napisano i što me posebno veseli je to da nema okolišanja, svi lijepo kažu otvoreno što i kako žele i to je to. Čemu se glupirati i izmišljati ako može to i ovako bez puno pompe. Tegobe dođu i prođu, ljubav kažu ostaje, a ništa, provjerite vi to sami.

Recenziju napisala Sandra Avar

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kristin Hannah- "Divlja djevojčica"

Jednog se dana u malom gradiću pojavi djevojčica, ona ne govori, prljava je i neuhranjena, u naručju drži štene vuka, a na tijelu ima ožiljke vezivanja. Pronalazi je lokalna policija i naravno čine sve kako bi saznali njezin identitet, te smatraju kako bi bilo najbolje da sa djevojčicom radi psiholog.  Julia je psihologinja koja je i sama nedavno doživjela trage diju i ostala ispunjena samoćom, a dolaskom Alise u njen dom stvari se brzo promijene i Julia mora potisnuti svoje osjećaje i posegnuti u dušu izgubljenog i uplašenog djeteta. Nitko ne zna da li je djevojčica bila ostavljena u šumi, izgubljena ili možda oteta, ali policija čini sve kako bi saznali tko je zapravo ona i što joj se dogodilo. U toku već vidnog napretka male djevojčice Alise pojavljuje se njezin biološki otac, osuđeni ubojica i traži da mu Julia, koju je Alisa jako zavoljela, vrati kćer. Hoće li Julia vratiti Alisu ocu? Kako će Alisa reagirati na Julijine pokušaje socijalizacije i hoće li ikada postati normalno dije

Monica McCarty- Duh

Evo nas na kraju serijala senzacionalnih Čuvara Visočja, a čak i autorica zahvaljuje svim čitateljima koji su bili uz nju od Poglavara do Duha. Moram priznati da mi je bila čast čitati tako osebujan, zanimljiv i pametan serijal koji nas je naučio časti, odanosti, odricanju i pravoj ljubavi zbog koje se vrijedi odreći svega. Ovoga puta upoznajemo lady Joan, zvanu Duh kojoj će srce zatreperiti zbog Alexa znanog kao Zmaj i još poznatijeg kao izdajnika. Ona kr ije prepredenost, snalažljivost i špijuniranje, a on krije prave razloge svoga odlaska. Jedno u drugo ludo su zaljubljeni, ali trebat će im dosta vremena da prihvate tajne koje ono drugo krije. Naravno da sve ode nizbrdo kada Alex sazna da je Joan špijun koji odaje važne informacije, ali svejedno je dovoljno voli da je pokuša obraniti i zaštititi. Rat je završio, Bruce je pobijedio, zavladala je sveobuhvatna sreća, a mi smo svjedočili mnogim usponima, padovima, stresnim situacijama i ratovanjima. Doživjeli smo sreću i suze, vjenčanja

Julia Samuel- I to će proći

  Odlična je ovo knjiga o ljubavi, obiteljskim odnosima, promjenama koje nam život donosi, zdravlju i traženju identiteta. Autorica je psihoterapeutkinja i u ovoj je knjizi iznijela primjere iz vlastite prakse, a sve u svrhu da nam prenese važne poruke o životnim krizama. Nadasve, knjiga je od velike pomoći ne samo ako je proučavate nego i ako povremeno čitate između redova. Od mene velika preporuka. „Život se svodi na promjene. U teoriji nam je to poznato, ali iskustvo je često znatno složenije nego što očekujemo...“ „Ljudi žude za sigurnošću i nerado se odričemo poznatog-jer se čini manje zastrašujućim od nepoznatog.“ „Možda je istina da za sve postoji mjesto i vrijeme...“ „Ljubav zahtijeva uporan rad i predanost...“ „Obitelj je složen sustav u kojem se puno više toga događa pod površinom nego na površini.“ „Život je težak i nosi sa sobom različite nevolje kojima se je nužno prilagoditi...“ Mozaik knjiga