Preskoči na glavni sadržaj

E L James- Gospodin


FOKUS na hit

Imam nekoliko stvari koje vam želim reći u vezi ovog romana. Kao prvo, ima onih kojima se knjiga ne sviđa, vjerujem zato jer su 50 nijansi digli u nebesa i navukli se na sado-mazo igrice pa im je ova priča bila nepojmljiva budući da u njoj nema perverzarija već je ovo jedna emocionalna i teška priča o trgovini robljem unutar koje se krije jedna čista i iskonska ljubav, pa stoga sam ja sa one druge strane i meni se jako sviđa upravo zbog teške teme. Kao drugo, vidite naslov i pomislite, opet, na 50 nijansi i na pokoravanje prilikom kojeg ga ona oslovljava sa „Gospodine“, ali opet ste se prevarili. „Gospodin“ je u ovom slučaju riječ koja dolazi iz poštovanja i dokaz je zahvalnosti, pa molim ne sudite knjigu po naslovu...i ne kamenujte me jer imam pravo na mišljenje.

Morala sam to napisati jer stalno slušam da Gospodin nije kao 50 nijansi i da zato ne valja, da je kao autorica skrenula sa puta i da je to loše izvela. E pa dragi moji, ovo stvarno nije kao nijanse, ali zato barem valja jer to je priča o boli, o gubitku voljenih osoba, o bijegu, otmici i trgovanju robljem. To je priča o vječitom strahu i potpunoj samoći, to je realna priča sa kojom sam plakala i suosjećala. A autorici svaka čast jer napisala je predivnu priču u kojoj ne vlada seks, dominacija i pokoravanje, već tu ima i puno važnih poruka.

Kao treće, „Gospodin“ je roman koji me očarao i potresao, steglo bi me oko srca kada sam čitala o jednoj zabačenoj kulturi gdje žena nema pravo glasa i gdje je normalno kada muškarac izgovori riječ „žena“ da se to podrazumijeva da ona nije vrijedna ni da je se oslovi imenom. Čitala sam tu priču šokirana spoznajom da stvarno postoji trgovanje ljudima i da ti ljudi bježe glavom bez obzira kako bi spasili svoje živote, a onda sam postala i opako svjesna da muževi i u današnje vrijeme tuku svoje žene, čak i svoje kćer i prodaju ih. Žalosno, jadno i gnjusno.

Mislim da vam je iz ovoga jako jasno da knjiga vrijedi, a Maxim će pokazati svoju divnu, zaštitničku i obzirnu stranu pa spasiti Alessiu od sveg zla koje je prati. I što sad? Ženskoroš se napokon zaljubio? Jadna djevojka napokon se dočepala slobode? Da, u oba slučaja da, jer imaju pravo na to i bodrila sam ih cijelo vrijeme i pružala sam im podršku bez obzira na njihove male laži. Htjela sam da budu sretni, da se riješe kriminalaca koji im dišu za vratom i da samo započnu svoj novi život u miru zajedno.

I nasmijala sam se sa njima, ali najviše sam strepila za njihovu sigurnost bez obzira što sam znala da knjiga ima happy end. I da, puno ima seksi scena, ali nijedna nije perverzna ili šokantna ili nezamisliva, pa pobogu svi to radimo, ali ove su scene prikazane vrlo intimno jer njima je to bio pokazatelj da su napokon našli ono što su dugo tražili i da prihvaćaju tu neobičnu ljubav koja se rodila između jednog lorda i njegove čistačice. Stoga dosta predrasuda i preispitivanja, ne nasjedajte na priče da knjiga ne valja jer ako volite čitati o pravoj ljubavi koja nailazi na mnoge prepreke i ako volite kvalitetne seksi scene i ako volite da priča na vas ostavi i poneki bolni trag onda je to priča za vas. Ja je preporučam bez obzira što drugi rekli. Dajte joj šansu, samo to tražim.

Recenziju napisala Sandra Avar

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kristin Hannah- "Divlja djevojčica"

Jednog se dana u malom gradiću pojavi djevojčica, ona ne govori, prljava je i neuhranjena, u naručju drži štene vuka, a na tijelu ima ožiljke vezivanja. Pronalazi je lokalna policija i naravno čine sve kako bi saznali njezin identitet, te smatraju kako bi bilo najbolje da sa djevojčicom radi psiholog.  Julia je psihologinja koja je i sama nedavno doživjela trage diju i ostala ispunjena samoćom, a dolaskom Alise u njen dom stvari se brzo promijene i Julia mora potisnuti svoje osjećaje i posegnuti u dušu izgubljenog i uplašenog djeteta. Nitko ne zna da li je djevojčica bila ostavljena u šumi, izgubljena ili možda oteta, ali policija čini sve kako bi saznali tko je zapravo ona i što joj se dogodilo. U toku već vidnog napretka male djevojčice Alise pojavljuje se njezin biološki otac, osuđeni ubojica i traži da mu Julia, koju je Alisa jako zavoljela, vrati kćer. Hoće li Julia vratiti Alisu ocu? Kako će Alisa reagirati na Julijine pokušaje socijalizacije i hoće li ikada postati normalno dije

Monica McCarty- Duh

Evo nas na kraju serijala senzacionalnih Čuvara Visočja, a čak i autorica zahvaljuje svim čitateljima koji su bili uz nju od Poglavara do Duha. Moram priznati da mi je bila čast čitati tako osebujan, zanimljiv i pametan serijal koji nas je naučio časti, odanosti, odricanju i pravoj ljubavi zbog koje se vrijedi odreći svega. Ovoga puta upoznajemo lady Joan, zvanu Duh kojoj će srce zatreperiti zbog Alexa znanog kao Zmaj i još poznatijeg kao izdajnika. Ona kr ije prepredenost, snalažljivost i špijuniranje, a on krije prave razloge svoga odlaska. Jedno u drugo ludo su zaljubljeni, ali trebat će im dosta vremena da prihvate tajne koje ono drugo krije. Naravno da sve ode nizbrdo kada Alex sazna da je Joan špijun koji odaje važne informacije, ali svejedno je dovoljno voli da je pokuša obraniti i zaštititi. Rat je završio, Bruce je pobijedio, zavladala je sveobuhvatna sreća, a mi smo svjedočili mnogim usponima, padovima, stresnim situacijama i ratovanjima. Doživjeli smo sreću i suze, vjenčanja

Julia Samuel- I to će proći

  Odlična je ovo knjiga o ljubavi, obiteljskim odnosima, promjenama koje nam život donosi, zdravlju i traženju identiteta. Autorica je psihoterapeutkinja i u ovoj je knjizi iznijela primjere iz vlastite prakse, a sve u svrhu da nam prenese važne poruke o životnim krizama. Nadasve, knjiga je od velike pomoći ne samo ako je proučavate nego i ako povremeno čitate između redova. Od mene velika preporuka. „Život se svodi na promjene. U teoriji nam je to poznato, ali iskustvo je često znatno složenije nego što očekujemo...“ „Ljudi žude za sigurnošću i nerado se odričemo poznatog-jer se čini manje zastrašujućim od nepoznatog.“ „Možda je istina da za sve postoji mjesto i vrijeme...“ „Ljubav zahtijeva uporan rad i predanost...“ „Obitelj je složen sustav u kojem se puno više toga događa pod površinom nego na površini.“ „Život je težak i nosi sa sobom različite nevolje kojima se je nužno prilagoditi...“ Mozaik knjiga