Preskoči na glavni sadržaj

Samantha Downing- Moja voljena žena


Upoznajte jedan naizgled sasvim običan bračni par koji imaju stalne prihode, dobre poslove i nemaju dugova. Slažu se, održavaju obiteljski sklad i djecu tinejdžere odgajaju sa puno truda i predanosti. Čuvaju i njeguju tradiciju i svoj ljubavni odnos. Ali...sve je to samo privid, sve je to život u laži. Ovaj bračni par uopće nije ono što predstavljaju svojoj djeci, obitelji i prijateljima. Ovaj bračni par su zapravo serijski ubojice. Oni su bolesni psihopati koji otimaju, muče i ubijaju mlade djevojke i čine to planski sa puno uhođenja i istraživanja, a sve kako bi upotpunili svoj bračni život i učinili ga manje dosadnim.

Roman „Moja voljena žena“ psihološki je triler o mnogim prividima, o stvarima koje su izvana predivne, a u srži se sakriva istinsko zlo. Cijeli je roman skup laži i vrlo vješte manipulacije jer oni su uigran tim, ali njihove manipulacije čista su ludost. Sve čine zajedno, sve planiraju zajedno, ali djeluju po nekim pitanjima svatko za sebe i tu dođe na kraju do velikog preokreta. Njihova zaljubljenost krenula je vrlo bizarno, njihova ljubav održavala se uvijek na rubu zla, itekako je vidljivo iz radnje da se vole, da gaje velike osjećaje jedno prema drugome i da smatraju kako život jednog ne bi bio potpun bez onog drugog...sve dok jedno od njih ne okrene priču, sve dok se jedno od njih, svojom vrhunskom manipulacijom, odluči onom drugom uništiti život.

Koliko doista poznajete svoga partnera? Možete li ikome drugome vjerovati više negoli svome životnom izabraniku? Kome vjerujete kada vas osoba kojoj ste se divili dugi niz godina ostavi na cjedilu i podmetne vam krivnju? Ovo je jako uvrnuta priča koja pokazuje kako je povjerenje jako krhka stvar. Do sada mi je najbolesnija knjiga ikada pročitana bila „Vrt leptira“, ali „Moja voljena žena“ upravo je preuzela vodstvo. Nikada nisam još pročitala ovakvu priču sa tako uvjerljivim likovima koji vjeruju da sve što čine je dobro i ni u jednom trenutku se ne zapitaju kome li će time naštetiti.

Ujedno je ovo roman o djeci tinejdžerima koji se traže u svemu, koji iskušavaju granice i koji osjete strah upravo tamo gdje bi trebali osjećati samo ljubav-u vlastitoj obitelji. Najviše u svemu tome patila su djeca na kraju kada sve izađe na vidjelo i što vam je onda prividno divna obitelj kada na kraju morate i sebi i drugima priznati da je sve bila samo velika laž. Dobar dio knjige oboje supružnika podjednako sam mrzila, ali u jednome trenu shvatit ćete da je jedno od njih prevareno pa počinjete uzimati strane i navijati za, reklo bi se, manje zlo. A radnja je toliko napeta da bi se je moglo nožem rezati..ok, ovo možda i jest savršena usporedba. Dinamična je priča, jako zanimljiva, totalno poremećena i nećete moći prestati čitati kada jednom krenete. Mene je obuzela i provela sam par sati ne odvajajući se od knjige. Preporučam vam je najiskrenije pogotovo ako ste ljubitelj pomaknutog i ludog, a kombinacija lažnih života i stravičnih ubojstava lijepo će vam nabiti strepnju i strah. Ako ova knjiga kojim slučajem ima nastavke (ne izgleda tako, ali nikad se ne zna, a ja nisam provjeravala) ja ih želim čitati, ja ih moram čitati.
Mozaik knjiga

Recenziju napisala Sandra Avar




Primjedbe

  1. Bok prijatelji, ja sam Naomi Samuel, nova sam ovdje, ne znam kako stvari ovdje funkcioniraju, ali ovdje sam pročitala dobre komentare i dodat ću malo iz svog života jer će mnogima biti od koristi mi ovdje, u potrazi za odgovorima i odnosima za rješavanje problema. Bila sam četiri godine u vezi sa Samulom, on je prekinuo sa mnom, učinila sam sve da ga vratim, ali sve je bilo uzalud, toliko sam ga željela zbog ljubavi koju gajim prema svom mužu, pitala sam ga o svemu sam obećao, ali on je odbio. Objasnila sam problem svog odnosa s kolegicom na poslu i ona mi je predložila da se radije obratim ljubavniku koji bi mi mogao pomoći da napravim ljubavnu čaroliju da vratim muškarca kući, ali ja sam žena koja nikad nije vjerovala u magiju, imala sam nema izbora , probala sam, kontaktirala sam vrača i rekao mi je da nema problema da će sve biti u redu u roku od tri dana, moj bivši će mi se vratiti u roku od tri dana, dr alaba je bacio urok i svaka druga amajlija u njegovom do hrama u moje ime usred noći. Začudo, drugi dan je bilo oko podneva. 16.00 Zvali su me sa nepoznatog broja, nazvao me bivši muž, bila sam toliko iznenađena da sam se javila na telefon, vidjela da je to moj muž, dugo smo razgovarali i sve što je rekao je da mu je žao. . jer je sve bilo krivo, rekao je da želi da mu se vratim da me voli još više. Bila sam tako sretna i otišla sam kod njega, kako smo počeli sretno živjeti zajedno i dan danas. Od tada sam obećao da ću podijeliti svoje dobre vijesti s ljubavnim igrama koje rade savršeno bez ikakvih nuspojava. Imam čvrstu namjeru da netko za koga znam da ima problema u vezi može pomoći takvoj osobi upućujući mu jedinu pravu i moćnu provjeru pravopisa koja mi je pomogla riješiti problem u braku. email:drapata4@gmail.com možete mu poslati email ako vam je potrebna pomoć u vašoj vezi možete ga kontaktirati na WhatsApp i Viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Kristin Hannah- "Divlja djevojčica"

Jednog se dana u malom gradiću pojavi djevojčica, ona ne govori, prljava je i neuhranjena, u naručju drži štene vuka, a na tijelu ima ožiljke vezivanja. Pronalazi je lokalna policija i naravno čine sve kako bi saznali njezin identitet, te smatraju kako bi bilo najbolje da sa djevojčicom radi psiholog.  Julia je psihologinja koja je i sama nedavno doživjela trage diju i ostala ispunjena samoćom, a dolaskom Alise u njen dom stvari se brzo promijene i Julia mora potisnuti svoje osjećaje i posegnuti u dušu izgubljenog i uplašenog djeteta. Nitko ne zna da li je djevojčica bila ostavljena u šumi, izgubljena ili možda oteta, ali policija čini sve kako bi saznali tko je zapravo ona i što joj se dogodilo. U toku već vidnog napretka male djevojčice Alise pojavljuje se njezin biološki otac, osuđeni ubojica i traži da mu Julia, koju je Alisa jako zavoljela, vrati kćer. Hoće li Julia vratiti Alisu ocu? Kako će Alisa reagirati na Julijine pokušaje socijalizacije i hoće li ikada postati normalno dije

Monica McCarty- Duh

Evo nas na kraju serijala senzacionalnih Čuvara Visočja, a čak i autorica zahvaljuje svim čitateljima koji su bili uz nju od Poglavara do Duha. Moram priznati da mi je bila čast čitati tako osebujan, zanimljiv i pametan serijal koji nas je naučio časti, odanosti, odricanju i pravoj ljubavi zbog koje se vrijedi odreći svega. Ovoga puta upoznajemo lady Joan, zvanu Duh kojoj će srce zatreperiti zbog Alexa znanog kao Zmaj i još poznatijeg kao izdajnika. Ona kr ije prepredenost, snalažljivost i špijuniranje, a on krije prave razloge svoga odlaska. Jedno u drugo ludo su zaljubljeni, ali trebat će im dosta vremena da prihvate tajne koje ono drugo krije. Naravno da sve ode nizbrdo kada Alex sazna da je Joan špijun koji odaje važne informacije, ali svejedno je dovoljno voli da je pokuša obraniti i zaštititi. Rat je završio, Bruce je pobijedio, zavladala je sveobuhvatna sreća, a mi smo svjedočili mnogim usponima, padovima, stresnim situacijama i ratovanjima. Doživjeli smo sreću i suze, vjenčanja

Julia Samuel- I to će proći

  Odlična je ovo knjiga o ljubavi, obiteljskim odnosima, promjenama koje nam život donosi, zdravlju i traženju identiteta. Autorica je psihoterapeutkinja i u ovoj je knjizi iznijela primjere iz vlastite prakse, a sve u svrhu da nam prenese važne poruke o životnim krizama. Nadasve, knjiga je od velike pomoći ne samo ako je proučavate nego i ako povremeno čitate između redova. Od mene velika preporuka. „Život se svodi na promjene. U teoriji nam je to poznato, ali iskustvo je često znatno složenije nego što očekujemo...“ „Ljudi žude za sigurnošću i nerado se odričemo poznatog-jer se čini manje zastrašujućim od nepoznatog.“ „Možda je istina da za sve postoji mjesto i vrijeme...“ „Ljubav zahtijeva uporan rad i predanost...“ „Obitelj je složen sustav u kojem se puno više toga događa pod površinom nego na površini.“ „Život je težak i nosi sa sobom različite nevolje kojima se je nužno prilagoditi...“ Mozaik knjiga